Scopul campaniei este de a atrage un miliard de musulmani să posteze pe Facebook, Twitter şi Instagram mesaje şi fotografii de susţinere a scopului ofensivei jihadiste.

După rugăciunile de vineri, lansăm, cu ajutorul lui Dumnezeu, cea mai mare campanie media pentru Statul Islamic„, a postat pe Twitter utilizatorul @Al_Bttaar, unul dintre orchestratorii acestui demers, relatează Sky News.

Voluntarii acestei campanii au sarcina să combată „minciunile pe care adversarii încearcă să le propage despre ISIS” dar şi „să răspândească vorbele şeicului al-Baghdadi„, liderul grupării. De asemenea, ei trebuie să traducă postările în limba engleză.

Sky News comentează că ISIS pare să cunoască mai bine decât Al Qaeda – din care s-a desprins – puterea new media şi felul în care se poate folosi de internet pentru a-şi promova acţiunile şi a atrage adepţi.

Totuşi, conform sursei citate, propaganda ISIS se poate lovi de restricţii. Abu Rashash Britani, un utilizator de Twitter care a pretins că este un luptător britanic al ISIS şi care a postat o serie de mesaje ofensive şi-a văzut contul suspendat.

Parlamentul britanic a adoptat, joi, o moţiune care interzice în Regatul Unit cinci grupări jihadiste active în Siria, între care şi Statul Islamic al Irakului şi Levantului (ISIS).

ISIS a postat săptămâna trecută mai multe imagini – preluate de presa occidentală – ce aparent înfăţişau, în posturi umilitoare, mai mulţi irakieni capturaţi în atacurile de la Mosul şi Tikrit şi care ulterior ar fi fost executaţi.

Acest articol este proprietatea Pagina de Politică și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Se încarcă...

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top