alina-gorghiu-1Voi continua proiectul pe care Klaus Iohannis l-a început în campanie. Vorbesc despre un alt fel de a face politică, de decizie colectivă reală în politică, de nevoia reală de comunicare interinstituțională. Este un drum nou. Drumul deschis în urma alegerilor prezidențiale, e un drum deschis în urmă cu ceva vreme pe care PNL e obligat să îl consolideze.

Mesajul de mai sus este ultimul postat pe pagina sa de Facebook de Alina Gorghiu (foto), noul lider al vechiului PNL şi totodată copreşedinte al noului PNL, alături de Vasile Blaga (fostul PDL). Sunt vorbe normale, PR clasic politic, dar poate şi sincere deopotrivă. Timpul ne va lămuri dacă aşa va fi sau, dimpotrivă, vor fi infirmate de practică, aşa cum ne-au obişnuit politicienii noştri.

Alina Gorghiu „dă bine”, cum s-ar spune. Are carismă, nu şi greutate în partid, dar asta se poate câştiga. Întrebarea e cu ce fel de oameni va continua „proiectul Klaus Iohannis”. Dacă se va înconjura de unii dintre cei din trecut, care i-au fost aproape în momentele începutului de carieră, fără s-o intereseze ce schelete au în dulap, atunci vorbele de mai sus vor rămâne o simplă minciună.

Datoria noastră, ca jurnalişti care ne chinuim să-i păzim pe cetăţeni de profitorii şi păcălitorii democraţiei, e să semnalăm atunci când descoperim prăpastia dintre vorbe şi fapte. În cazul Alinei Gorghiu e prematur şi ar fi un proces de intenţie să-i punem în cârcă răul înainte de a se produce. Dar poate că e mai bine acum, când încă n-a luat decizii mari, să tragem semnale de alarmă despre posibilii său viitor colaboratori. Mai târziu ar putea fi prea târziu…

Aura Ion ApuseniBunăoară, numele Alinei Gorghiu a fost legat în trecut de cel al unui personaj toxic pentru domeniul păstorit, dar mai ales pentru felul în care s-a băgat pe sub pielea principalilor decindenţi politici. Numele său este Constantin Voicu, până de curând, mahăr în Ministerul Transporturilor, poreclit şi Varanul Aviaţiei pentru felul în care a supravieţuit tuturor regimurilor politice în ciuda CV-ului său penal şi plin de morţi neelucidate. Voicu este cel care conducea Direcţia Aero-Navală din Ministerul Transporturilor în momentul tragediei din Apuseni soldate cu moartea pilotului Adrian Iovan şi a studentei Aura Ion (foto alăturat). El era cel care trebuia să activeze celula de criză specifică acelui gen de accident, dar n-a făcut-o. 

O cunoştinţă mai veche a jurnaliştilor care s-au ocupat de investigaţii în zona aviaţiei, Voicu are un trecut negru care nu are nicio legătură cu „România lui Iohannis” pe care promite Alina Gorghiu c-o va sluji în continuare,probabil cu bună-credinţă. Pe scurt:

– Acest personaj n-a mişcat un deget în cazul recentului accident de avion din Apuseni, deşi legea îl obliga să convoace de urgenţă celula de criză de la Ministerul Transporturilor, în calitate de şef al Direcţiei Aero-Navale;

– Şi-a modificat actele de zbor pentru a beneficia de o pensie de lux de 8.000 de euro!!!; a făcut praf averea statului câtă vreme a condus Aeroclubul României (AR), fapt confirmat de rapoarte oficiale ale Curţii de Conturi sau ale altor instituţii;

– Are pe conştiinţă vieţile pierdute a foarte multor piloţi şi pasageri,  prin indisciplina caracteristica perioadelor în care a avut comanda institutiei sau prin planificarea unor misiuni în condiţii cu factor de risc ridicat (vezi mai jos o listă parţială a celor pieriţi în mandatele sale);

constantin_voicu– A fost acuzat că şi-a tras partea leului din materialele de constructii recuperate din lucrările de reabilitare a infrastructurii aerocluburilor teritoriale; şi, cireaşa pe colivă, cât a condus Aeroclubul României înainte să fie prins cu matrapazlâcuri, l-a imitat pe Nicolae Ceauşescu comandându-şi, din bani statului, un film omagial al cărui nume poate stârni şi invidia lui Kim Jong-un: „Constantin Voicu – contemporanul nostru”.

Nu întâmplător, pentru toate cele de mai sus şi nu numai, Varanul Aviaţei a fost demis chiar de un ministru PSD al Transporturilor (Miron Mitrea); dacă până şi PSD – partidul care a făcut din corupţie un scop în sine – şi-a dat seama cu cine are de-a face atunci avem dovada unui etalon al răului în materie de administrare profesională, curată şi pe bază de conştiinţă a respectivului.

LibertateaCu toate astea, aşa cum se întâmplă în România după Revoluţie cu aceşti supravieţuitori ai sistemului putred, Voicu a fost recuperat rapid de PNL. S-a înscris la filiala sector 5 din Bucureşti, acolo unde a fost vice şi bun coleg cu actuala şefă a PNL, după cum ne-au relatat cunoscătorii. Priceput, ca toţi aceşti viruşi ai „sistemului”, să intre pe sub pielea viitorilor lideri politici, Voicu a ştiut cum să-i adoarmă simţurile tinerei politiciene liberale. A invitat-o, de pildă, la un zbor cu avionul, fapt relatat atunci de cotidianul „Libertatea” (vezi foto alăturat). Ştia Alina Gorghiu pe mâna cui s-a dat? Ştia cine stă la dreapta sa? Ştia cu cine zboară? Din prea bună-intenţie faţă de cele spuse chiar de ea mai sus în mesajul de după alegerea ca preşedinte al PNL, merită să-i acordăm prezumţia de naivitate pentru zborul alături de „Cioclul Aviaţiei”. Dar aşa cum putem s-o exonerăm de orice culpă morală sau politică, la fel de bine trebuie să-i ascultăm pe cei care suferă din dorinţa de Românie curată. Iată ce ne-a scris un votant al lui Klaus Iohannis, care a descoperit legătura Alina Gorghiu-Constantin Voicu:

Stiam ca sunt prieteni la „catarama”, Voicu a fost vicepresedinte la sectorul 5, unde a candidat Alina, si i-a fost multa vreme 24/24 de ore-n preajma. Deci, din nou omul nostru-i pe cai mari pâna la Iohannis.
Iata-i aici, Alina eleva si Voicu mare pilot : http://www.libertatea.ro/detalii/articol/alina-gorghiu-avion-344501.html
Vezi tu cum Voicu a ajuns în fiecare legislatura în preajama Presedintelui tarii ! Incredibil, de la Iliescu, la Iohannis via Basescu!
A utilizat aviatia sportiva ca pe garajul propriu. asta e…

Un om dezamăgit! Dar poate că se pripeşte, poate că noua şefă a PNL va avea puterea să cearnă relaţiile personale sau de partid mai vechi astfel încât cele promise alegătorilor la începutul acestui articol să sune credibil. Nu ştim în ce relaţii mai este Alina Gorghiu cu acest personaj demis până şi de PSD pentru nenorocirile petrecute sub domnia sa de administrator al banului public şi de „contabil” al celor care au murit de pe urma şefiei sale plătită de stat. Probabil că la momentul în care s-au cunoscut, Alina Gorghiu nu ştia cu cine are de-a face. La fel n-or fi ştiut nici Relu Fenechiu (acum la puşcărie) şi nici Ramona Mănescu, foşti miniştri PNL ai Transporturilor, care l-au adus şi l-au menţinut pe Varanul Aviaţiei în funcţie…Dar rămâne întrebarea cum a de a putut un astfel de personaj să fie promovat de PNL, partid care se revendică din fibra lui Iohannis, a Generaţiei Facebook şi a Diasporei, care s-au răsculat în 16 noiembrie împotriva hoţiei, a imposturii, a mafiei politice şi a intoxicării democraţiei româneşti cu personaje gen Voicu – Varanul Aviaţiei.

Deocamdată, o lăsăm pe doamna Gorghiu în compania numele celor pieriţi sub conducerea celui care i-a fost coleg PNL la sectorul 5. Cu siguranţă că familiile lor au ales „proiectul Iohannis” şi acum aşteaptă dreptate până la capăt…:

> 28 martie 1990, Aerodromul Cluj – planor – pilot decedat.
> 5 iunie 1990, Aerodromul Iasi – parasutist inecat in lacul Chirita.
> 30 iunie 1990, Aerodromul Strejnic (Ploiesti) – avion – pilot decedat.
> 6 august 1990, Aerodromul Arad – planor – pilotul decedat.
> 7 septembrie 1990, Aerodromul Sinpetru (Brasov) – planor – echipaj decedat.
> 10 octombrie 1990, Aerodromul Saulesti (Deva) – parasutist decedat.
> 17 septembrie 1991, Aeroclubul Samus (Satu Mare) – parasutist decedat.
> 26 septembrie 1991, Aerodromul Saulesti (Deva) – planor – pilot decedat.
> 6 mai 1992, Poiana Brasov (Valea Apei) – avion – echipaj decedat.
> 24 iunie 1992, Aerodromul Tg. Mures – parasutist decedat.
> 12 septembrie 1994, Aerodromul Baia Mare – doi parasutisti decedati.
> 7 august 1998, Aerodromul Clinceni – parasutist decedat.
> 2 octombrie 1999, Aerodromul Cioca (Timisoara) – parasutist decedat.
> 24 februarie 2000, Endorf (Germania) – avion -? pilot decedat.
> 4 mai 2000, Aerodromul Iasi – planor – pilot decedat.
> 4 mai 2001, Aerodromul Clinceni – avion – echipaj decedat.
> 7 iulie 2001, Remetea (Harghita) – avion – echipaj de trei, toti decedati…

VEZI ŞI:

EXCLUSIV. Omul lui Şova şi-a făcut film omagial pe banii statului! „Constantin Voicu – contemporanul nostru”

Varanul Aviaţiei! Voicu, patronul morţilor din avioane, colegul lui Şova

Acest articol este proprietatea Pagina de Politică și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (6 voturi, media: 4,17 din 5)
Se încarcă...

Articole similare

5 Responses to Cu astfel de oameni va „zbura” Alina Gorghiu prin România lui Iohannis?

  1. un observator spune:

    Apropo de avioane și de mașinării în general.
    Foarte interesant, în cazul accidentului de la Constanța, că în acea zonă și cam pe la acea oră, elicopterul n-a mai mers, drona n-a mai mers, motorul bărcii n-a mai mers. Nu prea au mers mașinăriile.
    Brrr!
    Bermude, frate?

  2. Firenze spune:

    Lucru relaxat de acasa! Oferta este acum un fenomen, pentru ca tot mai multi oameni s-au convins de seriozitatea noastra! NU este necesara niciun fel de experienta! Oferim curs gratuit si complet de instruire de la zero! Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata nationala si mondiala. Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal. Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere. Cerem seriozitate maxima si dorinta de a invata ceva absolut nou si de viitor. Va oferim alte detalii dupa ce trimiteti textul ”Info” la adresa de email: firenze10poe@gmail.com

  3. Claudia spune:

    Pasare rara Constantin Voicu.
    Ce ma surprinde e cum se face ca DNA n-a anchetat „procedura” prin care bugetul statului a fost jefuit printr-un mecaism ce-i face mici copii pe cei din gruparile mafiote din tari cu traditie în „mafia cu gulere albe”.

    CUM a fost posibil ca Voicu de la aviatia SPORTIVA sa ia o pensie de aprox 10 mii euro pe luna, pensie ce nu o are un comandant de cursa lunga de la Air France !

    Ce contributii la pensie au avut banditii care au orchestrat jaful, care a fost mecanismul si cine a facut parte din schema ?

    DE CE Ministerul Transporturilor NU A LUAT în considerare avertismentul Casei de Pensii a României si nici pe cel al Curtii de Conturi a României în privinta jafului cu pensiile aviatorilor ?

    Daca Curtea Constitutionala s-a pronuntat pentru refacerea pensiilor, Curtea nu s-a pronuntat în privinta legalitati HG-ului guvernului Tariceanu privind jaful de la Bugestul de Stat !

    Tariceanu, acest MARE liberal, a dat lovitura mortala României prin restituitrea teritoriului românesc maghiarimii hortiste si colaborationiste si emiterea HG-ului cu pensiile nesimtite, hotie curata.

    Chiar nu putem scapa de acesti banditi si de tot clanul lor ?

  4. Eruption spune:

    Despre prietenii dinspre partea lui Blaga ,ne spui ceva ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top